برق صنعتی

در این وبلاگ در رابطه با برق صنعتی، وب سایتهای آگهی و تبلیغات رایگان برق صنعتی، خدمات و لوازم برق صنعتی و ... مطالبی ارائه می گردد.

برق صنعتی

در این وبلاگ در رابطه با برق صنعتی، وب سایتهای آگهی و تبلیغات رایگان برق صنعتی، خدمات و لوازم برق صنعتی و ... مطالبی ارائه می گردد.

جذب مشتری در زمینه خدمات و تجهیزات برق صنعتی

در این بخش در رابطه با نحوه جذب مشتری در زمینه خدمات و تجهیزات برق صنعتی توضیحاتی ارائه می گردد. برق صنعتی یکی از زمینه هایی است که خصوصا مردم در شهرهای بزرگ برای دریافت خدمات و یا خرید کالاها و ابزارهای مورد نیازشان از اینترنت استفاده می کنند. بنابراین به نظر می رسد برای جذب مشتری یکی از بهترین راهکارها این است که در اینترنت حضور داشته باشید. البته واضح است که در شهرهای کوچک بیشتر ارتباطات به صورت محلی و در سطح شهر انجام می گیرد و کمتر پیش می آید افراد از طریق اینترنت خدمات و یا تجهیزات صنعت برق را جستجو کنند.

مطالعه کنید: آموزش برق صنعتی، کنتور و انواع آن - کنتورهای مکانیکی دیجیتالی و پیشرفته

 به عنوان مثال برای نصب یک تابلوی برق و یا برای چاه ارت و .... افراد مشخصی در شهرهای کوچک فعالیت دارند و معمولا شناخته شده هستند. در نتیجه در شهرهای کوچک انجام پروژه های برق صنعتی و یا خرید تجهیزات معمولا از روش های دیگری انجام می شود و خیلی اینترنت کاربرد ندارد. اما در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد و .... افراد معمولا برای دریافت خدمات در زمینه برق صنعتی و یا برای خرید تجهیزات روشنایی، کنتاکتور، فروش و اجاره دیزل ژنراتور و .... از اینترنت برای پیدا کردن شخص یا شرکت مورد نظر خودشان استفاده می کنند. بنابراین اگر در شهرهای کوچک ساکن هستید برای جذب مشتری بیشتر در این زمینه باید از روشهای تبلیغات محلی بیشتر استفاده نمائید.

این مقاله هم مفید است: تعاریف مهم و پایه ای برق و برق صنعتی و PLC ها

 اما در شهرهای بزرگ استفاده از اینترنت و حضور در اینترنت بسیار موثرتر است. خصوصا اگر تجهیزاتی برای فروش دارید که ممکن است از کل کشور مشتری داشته باشد در این حالت حضور در اینترنت بهترین راهکار است. تبلیغات موفق و پربیننده برق صنعتی و صنعت برق

اما برای اینکه در اینترنت حضور داشته باشید روشهای مختلفی وجود دارد. می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید و از این طریق مشتری جذب کنید. البته سایت یا وبلاگ شما باید برای عبارتهایی که در نظر دارید بهینه باشد و در نتایج گوگل در صفحه اول قرار بگیرد که خیلی آسان نیست. مثلا اگر در زمینه خدمات نصب تابلو برق صنعتی و یا فروش تجهیزات تابلو برق و .... فعالیت دارید باید کاری کنید برای عبارتهای مرتبط با تابلو برق وقتی افراد در گوگل جستجو کردند سایت یا وبلاگ شما نمایش داده شود. باید از متخصصین سئو کمک بگیرید و کمی پرهزینه است. راهکار دیگر استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام است. برای خدمات و یا تجهیزات خودتان در شبکه های اجتماعی می توانید تبلیغ کنید.

حتما بخوانید: تست های مهندسی برق - تست دیود و آی سی روی مدار و تست تریستور

 راهکار دیگر این است که در سایتهای تبلیغاتی و خصوصا در همین سایت (ایستگاه برق) که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات برق صنعتی فعالیت دارد آگهی بدهید. در بالای همین صفحه بر روی ثبت آگهی جدید کلیک کنید و تبلیغ خودتان را درج نمائید. با ثبت تبلیغات در این سایت می توانید مشتریان بیشتری را جذب نمائید. درج آگهی در ایستگاه برق به عنوان تخصصی ترین سایت تبلیغات صنعت برق ایران رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری نمایش داده شود. تبلیغات در اینترنت محدودیت زمانی و مکانی ندارد و کاملا به صرفه است. در نتیجه می تواند در جذب مشتری برای شما و رونق کسب و کارتان موثر باشد.

بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی مهندسی برق

استخدام مهندس برق جهت تدریس خصوصی دروس برق متوسطه و دانشگاه 1402 و 1403

برق صنعتی، همچنین یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین گرایش‌های مربوط به برق و برقکاری است که از جمله مشاغل پردرآمد در این حوزه نیز به حساب می‌آید. افرادی که در این رشته تحصیل می‌کنند مهارت‌های مربوط به برقکاری صنعتی را می‌آموزند و آماده ورود به بازار کار در این حوزه می‌شوند. افرادی که در این رشته تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل می‌شوند به دلیل پیشرفت‌های فناوری با حجم زیادی از تقاضای کار از سوی صنایع مختلف روبرو می‌شوند. برخلاف برقکاران معمولی که در منازل مسکونی، ساختمان‌های تجاری و… کار می‌کنند، برقکاران صنعتی در تاسیسات صنعتی مانند نیروگاه‌ها، کارخانه‌ها و شرایطی که مصرف کننده‌های پرمصرف و قوی هستند، کار می‌کنند. منبع

در تعریف برق صنعتی اینطور می‌توان گفت که به کنترل و مصرف انرژی الکتریکی در یک کارگاه یا کارخانه صنعتی، گفته می‌شود. همچنین تکنیک‌ها و روش‌هایی که برای نظارت و استفاده از برق در صنعت استفاده می‌شود و در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، بیمارستان‌ها و… کاربرد دارد نیز، تعریفی از این حوزه محسوب می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید که برق صنعتی یعنی شبکه سه فاز و قدرت و تجهیزات قدرت،مثل موتورهای سه فاز، ژنراتورها یا ترانس‌های قدرت. روشن کردن یک موتور تک فاز، از نوع ۲خازنه به کمک دو خط فاز و نول،و یک کلید صفر و یک در یک بالابر مصالح ساختمانی را می‌توان جزئی از مباحث برق صنعتی دانست. بیشتر بخوانید